سقوط مرد ناشناس از طبقه چهارم به پاسیوی یک ساختمان [+عکس]

جام جم سرا: در پی تماس ساکنان یک ساختمان که صدای سقوط و ناله‌های متعاقب آن را شنیده بودند، مرد ۴۰ ساله‌ای که به علت نامعلوم از پشت بام طبقه چهارم به داخل پاسیوی یک ساختمان سقوط کرده بود، به مراکز درمانی انتقال داده شد.
کد خبر: ۷۵۵۷۱۲
سقوط مرد ناشناس از طبقه چهارم به پاسیوی یک ساختمان [+عکس]

آتش نشانان با دریافت پیامی از ساکنان یک ساختمان در خیابان شمشیری تهران مبنی بر شنیدن صدای ناله و فریاد کمکخواهی به محل حادثه رفتند و در محل مذکور با مردی روبرو شدند که از پشت بام به داخل پاسیو سقوط کرده بود.
مجید پولادی بند، فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: از آنجا که دسترسی به پاسیو از طبقه اول به دلیل عدم حضور ساکنان واحد مسکونی این طبقه میسر نبود، آتش نشانان با استفاده از نردبان و از مسیر دیگری وارد محل سقوط شدند و با حضور مالک واحد مسکونی طبقه اول و باز شدن درهای منزل، این مرد تحت نظر عوامل اورژانس به بیرون ساختمان انتقال داده شد.


وی افزود: مصدوم بنا به اظهار همسایگان با هیچ یک از ساکنان ساختمان و افراد محله نسبتی نداشته و از همین رو، علت بروز حادثه و هویت وی توسط کار‌شناسان و عوامل انتظامی منطقه تحت بررسی است. با این حال، بر اثر سقوط از ارتفاع، این مرد از قسمت کمر، لگن و هر دو پا بسختی آسیب دیده بود که با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. (۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
با توجه به سالم بودن وی و غریبه بودنش در ساختمان باید به این مصدوم ، تبریك و تسلیت گفت!

نیازمندی ها